|
|
|
|---|---|
B3 coupe |
Jag har en e-30 325 till salu på börsen, Och nu undrar jag om jag igentligen borde ha den som vinterbil än att sälja. Det hade varit synd för att den är på tok för fin för att ens rulla på vägarna här ute i skogen, varav jag tänkte att jag istället kunde sälja. Men det betyder ju att den måste bort innan snön faller och det kan ju bli tufft med det priset. Nåja ska jag sälja eller köpa vinterdäck. |
| Har du inte nån länk till annonsen? | |
B3 coupe |
skit kass på länkar men det är en silvrig pryl med lite rött skinn och lite m-prylar invändigt. jag ska prova få fram en länk som funkar. eller om du hittar rätt bil så lägg järna upp den på tråden. |
B3 coupe |
Länk kan det bli nåt av den tro?? |
| Vinterdäck, en vinter till syns nog inte på bilen om du bara tvättar den regelbundet. Kanske bättre tur att sälja den till våren? | |
B3 coupe |
Synd bara att den aldrig rullat i snö sen den var ny och knappt regn stänk heller. |
| aha, hann inte se länken. Med bara 5500 mil känns det nog tråkigt att köra ut den i snöslask. | |
| Btw, din bil diskuteras i en annan tråd... | |
B3 coupe |
Där ser man, skulle du kunna avslöja vilken tråd i sånna fall? |
|
B3 coupe: Länk |
|
| Att ta ut den bilen i snön låter i mina öron som rent vansinne. Men det är ju upp till dej att avgöra. | |
B3 coupe |
Jag ställer in bilen i garaget tills den blir såld. Har ju aldrig på allvar ens funderat på at ta ut den i snön, Ville väl mest bara få lite reflektioner om detta. |
| 5000mil på 14 år! Det är ju cirka 360mil/år.. Det är mycket beundransvärt för bil från 1990. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.