|
|
|
|---|---|
|
Tjena! var & titta på en krockad Bmw 525 ia 89: idag....bilen är obes & avställd,man ska räkna den bilen som reservdelsbil. Hur mkt kan man ge för en sådan?? Maskinellt tycker jag den var i toppskick...det som är skadat är vänster framskärm & fjäderben. Tex: hur mkt är motorn värd?..det var absolut inte nåt tickande i den!!! | |
|
Tja, du kan ju alltid jämföra med andra bilar, och sen höfta till med hur mkt du tycker att skadorna drar ned priset. Tex: Länk Länk 15k för en som funkar ok, medan de med motorproblem ligger strax under 10k. |
|
|
Hm....ok,ställde kanske min fråga lite fel innan....:) Alltså om jag nu skulle köpa bilen i fråga,så blir det enbart som reserv dels bil för mej......vi har kommit överrens om ett pris,som jag sett bara motorer till salu för & jag skulle då få hela bilen inkl. en bra motor,har nog inte hört en så pass tyst äldre bmw motor på länge.....:) |
|
| Varför inte talaomvad du betalar? Så skulle vi slippa gissaoss framoch du skulle bidra med något till kuskapbanken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.