AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.079

Vägbeskrivning till Rudskogen

Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Tja!
Ska åka till rudskogen imorrn. någon som kan ge mig en vägbeskrivning från Göteborg till Rudskogen?

mvh
Fredrik
Du kör mot Oslo när du kommer från Göteborg. Efter gränsen kör du till Sarpsborg, kommer på höger sida efter cirka 20-25 minuters körning. Därefter kör du mot Rakkestad, det är den staden som ligger närmast Rudskogen. När du kommit så långt så finns det en Statoilmack inne i Rakkestad, då är du cirka 5 minuter från grindarna. Tyvärr kan jag inte ge dig en närmre beskrivning efter Statoil men det brukar finnas skyltar med Gatebilmärken på vid deras event. Hoppas du hittar!

Det är en riktigt rolig träff så har du aldrig varit där förr så kommer du inte att ångra att du åkte dit. Ska själv dit imorgon! :)

MVH / Jacob
Här har du en bra hemsida där du lätt kan ta fram en karta till din destination. Kanske bättre än min beskrivning. ;)

Länk

MVH / Jacob
Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Det är första gången jag åker dit. har hört att det är en riktigt sköj där.
tackar, för svaren ska nog hitta dit nu.
Räkan: Pratade precis med Henrik från Gatebil, tydligen så regnar det för tillfälligt men det är mycket folk och det kommer förhoppningsvis bli bra väder imorgon. Glöm inte att ta med dig varma kläder, förra året var det kallt på denna träffen... puhh..

MVH / Jacob
Visa användare
50
Räkan
Bmw 325 coupe -93
Okej. Får ta med mig extra tröja och paraply ifall att.
tackar för att du sa det, hade inte vart kul att stå i t-shirt där imorrn ifall det regnar
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.