|
|
|
|---|---|
j.aahman |
Hej, Går i tankar att sälja min M3:a, fakta om bilen: 1987 års modell 23000 mil Saknar servicebok svensksåld bil svart skinn ( kass på framstolar ) ngt stenskott på huv Lite rostfläckar 2-4 ställen nyligen gjort översyn på motor 16" Momo fälgar Evo II Spoiler fram SE vinge Finns det nån vänlig själ som kan uppskatta pris med hjälp av denna info Tack på förhand /Johan |
|
Hej. Jag skulle tippa på ca 70k för den bilen. Vad är det för färg? /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
j.aahman |
lachssilber Jag läste om en här på forumet som sålt sin bil utan servicebok med lite defekter för 89´ Ägaren innan mej är BMW mek på auktoriserad verkstad så motorn och övrig mekanik är i mkt bra kondition Tack för snabbt svar Bumper |
|
Jag skulle gissa på 90-95` om du inte har bråttom. MVH / Jacob |
|
j.aahman |
Finns ingen brådska här, pengarna behövs inte förrän om 1-2 år Bara nyfiken på prisbilden men om ngn kommer med en bra bud så tvekar jag nog inte /Johan |
|
Bilen är ju helt klart en kultbil, men kan man få så mycket som 95.000 kr för en 23.000 milare med halvbra dokumentation? Mr C |
|
|
Max 80 000 kr skulle jag tippa. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.