|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan meddela att jag hämtat min 120i, i förmiddags! Är mäkta imponerad, den känns mycket större! Samma kvalité som i övriga BMW. /Syr | |
| Jamen berätta mera då! Och ge oss bilder!! :) Och du - grattis till bilköpet! | |
| grattis..håller med liste..berätta mer o visa bilder :) | |
|
Efter 14 mil, så kan jag bara säga vilken bil! Denna lilla skapelse är enasående, byggkvalié, köregenskaper, utseende. Denna bil kommer "sopa gatan" framför de andra märkena. Det har ju spekulerats om "ettan" verkligen skulle hålla måttet mot de andra BMW, men efter min erfarenhet så är detta mitt i prick! Jag valde den större stereon, värt varenda krona! Ett av de bästa orginal systemen jag hört. /SYR |
|
|
Grattis till nyförvärvet! Vad valde du för färg, klädsel o. utrustning? MVH |
|
| Sparklingraphite met, komfortpaket, exclusive samt sportpaket, xenon, storastereon med mp3 stöd, utökat högtalarsystem. | |
|
Grattis till nya bilen! Bra utrustningsval! :) Får man fråga varför det inte blev en 120d istället? Den motorn verkar ju mkt trevlig! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Provkörde en 120i idag och blev positivt överaskad eftersom det hela tiden pratas om 120d. Men 120i var betydligt piggare än jag trodde, trots automatlåda. Okej, ingen raket men det räcker definitivt. Bilen jag testade hade komfortpaket och sportpaketet och jag hade inte tackat nej till den om man säger så. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.