|
|
|
|---|---|
Rocketcheese |
Vilka modeller av E30 var utan taklucka? Fanns tvådörrars utan lucka överhuvudtaget? Tack på förhand.. Uffe |
|
Taklucka var tillval på E30. Men en väldigt stor andel av dem har taklucka. |
|
Rocketcheese |
En väääldigt stor andel, verkar det som.... Ingen som har ett lucklöst tak stående ute i garaget? :) ---= Rust Never Sleeps =-- |
|
Min syster har en utan taklucka. Kan fråga henne nån dag om du får kapa lite i hennes tak!? =) |
|
|
verkar som att nästan alla e30-köpare valde taklucka :) MVH Johan K |
|
| min e utan:-) | |
|
E30:n jag hade var utan taklucka, dock 4-dörrars. Den var för övrigt utan allt, stolsvärme och radioförbredd var väl utrustningslistan. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Har ägt två snikiga 318-86:or, båda saknade taklucka och var vita...en snikig klassisk kombination...Kommer säkert att få ett samlarvärde på fina ex i framtiden pga av det ...kan tillägga att mina inte kommer att hamna i den kategorin pga obehagliga mängder rost trosts att båda var enbart norrlandskörde...här i norrland finns ingen salt...jo tjena...hade en sundsvallskörd enägarbil 318i-89 som var rödare än röde orm undertill...salt finns efter hela kustremsan numera tyvärr... "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Jag har ingen taklucka på min 320 ! ///Tobbe |
|
|
thunderswede> Hade också kombinationen vitt, rost och snik. Dock rullade den långt och billigt, har bestämt för mig att den gick mer än 35k innan rosten hade ätit sig igenom plåten, då var det dock mer hål än i en tesil :) Vore det inte försäkringen (22, gatuparkering och så vidare..) skulle det bli en 318is, om man hittade en med mindre rost än 318iS -88'an. Skulle vilja ha den roligare fyran. Saknar Audin jag sålde här om veckan, som ersatte E30'n. Men bensinen blir ju inte billigare.. :) Givetvis skulle endast vita is-ar komma i fråga, är smått helsåld på Alpinvit. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
Rocketcheese |
Jamendåså. Fram me kapen bara! Kiruna-cab e ju heftigt ju, å jag vill ha ett nytt tak till min 320... :) ---= Rust Never Sleeps =-- |
Rocketcheese |
stavros> Din kära syster kan ju få mitt gamla tak! Det har taklucka. Å det brukar ju tjejer vilja ha. Visserligen silvermetallic, men det kan vi ju lacka om till henne! ---= Rust Never Sleeps =-- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.