|
|
|
|---|---|
|
Är det nån på forumet som har några bra förslag/bilder på hur man snyggt kan lösa front system med en 6,5" högtalare samt en diskant (tweeter) på vadera sida. Ska man ha dom i kickpanelen och sen strategiskt placera ut diskanten eller ska man köra högtalaren i dörrsidan. Öppen för förslag o ideer på hur man löser de snyggast o bäst. Har ni bilder är det ännu bättre... | |
Robsarve |
Kolla runt på 3-serien på www.sounddomain.com. Gott om ideer... |
|
Jag ska försöka låna en kamera och lägga ut bilder på mitt bygge. Hela framsystemet är ersatt av ett 2-vägs DLS MS6 som så småningom ska bli 3-vägs. Diskanten sitter i en plastad hållare på insidan av backspegeln. Främre kartfacket är igensatt av en plexiskiva som är ihopskruvad och spacklad med en svarvad MDF ring. Alttsammans lackat i silver, (har ljusgrå skinninredning) och jag är mkt nöjd. Om det inte vore för störningarna då men de4t är en annan historia. Tycker det borde gå att få bort dem utan galvanisk jordavskiljare men jag har inte orkat ge mig på det än... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.