|
|
|
|---|---|
|
Nu kan ni kika lite på min pärla :) NYTVÄTTAD på bilderna *hehe* Länk Länk Länk Mvh Dragolito | |
|
vacker..mmm Fin bil, snygga fälgar |
|
| Jag hade slängt på ett shadowline-pkt.. | |
| Läskigt snygga fälgar det där, SKA ha sådana på min. Tyvärr måste jag nog be dig ta en funderare på de där svara njurarna, nu ser det ut som du krockat och väntar på nya ifrån BMW, men smaken är ju som ... ja du vet :-) | |
|
Ruggigt snygg! Jag njuter... / Johan Länk |
|
|
constrictor: Vad är ett shadow-paket? danielb: den e som baken *hehe* men jag tycker det är snyggt o många andra håller med mig! Ser mycket grymmare ut i verklighet än på bild :) Mvh Dragolito |
|
|
Snygg! Förutom de svarta njurarna :) Bilen ser ut att vara i behov av en liten nätt sänkning. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Med Shadowline får du svarta sidolister istället för chrome + andra interiörlister. Har det på min och trivs bra med det. Har även svarta njurar på min. De satt där när jag köpte bilen, och var det absolut första som skulle väck tyckte jag då.. Men efter en vecka älskade jag dem, fronten blir mycket aggresivare (för oss stackare som inte har M-front). |
|
| Glömde föresten säga att bilen din är jäkligt snygg! Känns lite tomt i fronten utan nummerplåt bara. | |
|
Provar att lägga upp en bild på min med, mest för att testa om det går att lägga in bilder så här. Länk |
|
|
micro: tackar, din ser skitbra ut också! du säger att det ser tomt utan skylten där framme men jag önska att jag aldrig behövde ha nån skylt framme:) Mvh Dragolito |
|
|
Olof Ovenholm: en sänkning säger du *hehe* VILL HA men är samtidigt rädd att förlora komforten, då jag reser jättemycket, 8-9000mil om året! Planerar att tona alla 7 rutor runt om i en mellantoning (vet att det är otillåtet fram) Bilen blir snyggare! risk för maffiastämpel! Mvh Dragolito |
|
|
Känner mig skyldig att bidra. Kassa bilder, men bilen finns iaf med =) Länk Länk Schnelle fart, Härliche fart. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.