AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.680

snygg etta

visserligen photoshop men ändå mycket snygg Länk
Ganska OK, men någon tredörrars "Klass-Etta" kommer inte, utan den kommer att motsvaras av 2-serien som kommer att bli en renodlad coupé/cab. Däremot lär 1-serien komma som sedan och touring, en direkt konkurrent till S40/V50 och Saab 9-3 m fl.

Nya 3-serien blir ju nästan lika stor som femserien och betydligt större (och dyrare!) än sina nuvarande konkurrenter... Så sedan- och touringmodellerna i 1-serien skulle vara klockrena rent produktstrategiskt!

MVH
Nej usch det där var inget vidare...men färgen var snygg. Hoppas att Chrille har rätt, och att vi slipper se någon tredörrars 1-serie!

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
pob
Jag tycker den onekligen gjorde sig riktigt bra som 2 dörrars.. :)
Färgen stack lite väl i ögonen bara..
4/5 får den av mej.. :)

/Pontus Bergström
(OO=00=OO) Länk
ja tycker att färgen var mycket snygg men om jag hade gjort en tvådörrars av 1-serien hade jag nog gjort lite mer som opel...deras astra gtc har annan lutning där bak omni förstår va jag menar och det hade varit snyggt på ettan också
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Porr lila! Inte snyggt!

Mvh Abbe

Länk
mora-metallic är snyggt och det var ganska likt men håller med om att den här färgen ser lite konstig ut...en coupe skulle vara snygg
Jävlar vad den påminner om z3coupe.

BMW-Brings more women
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
ja den såg ju bättre den vanliga 1-serien grå......

///325///
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Snyggt! Men färgen passar bättre på en asiatisk småbil tycker jag.

/Johan Tryggvesson

-Raka sexor låta bäst-
undar när coupen kommer
Håller med om att den ser ut som Z3- coupén. Vissa linjer är tydligt inspirerade därifrån, om än i lite polerad form.. Däremot är jag lite besviken på bakljusen. När resten av bilen ser så dynamisk & individuell ut, så har man gjort förvånansvärt lite med bakdelen. Har otäcka drag av en ny Fiat.. Synd på en annars så lyckad design..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.