|
|
|
|---|---|
| visserligen photoshop men ändå mycket snygg Länk | |
|
Ganska OK, men någon tredörrars "Klass-Etta" kommer inte, utan den kommer att motsvaras av 2-serien som kommer att bli en renodlad coupé/cab. Däremot lär 1-serien komma som sedan och touring, en direkt konkurrent till S40/V50 och Saab 9-3 m fl. Nya 3-serien blir ju nästan lika stor som femserien och betydligt större (och dyrare!) än sina nuvarande konkurrenter... Så sedan- och touringmodellerna i 1-serien skulle vara klockrena rent produktstrategiskt! MVH |
|
|
Nej usch det där var inget vidare...men färgen var snygg. Hoppas att Chrille har rätt, och att vi slipper se någon tredörrars 1-serie! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
pob |
Jag tycker den onekligen gjorde sig riktigt bra som 2 dörrars.. :) Färgen stack lite väl i ögonen bara.. 4/5 får den av mej.. :) /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
| ja tycker att färgen var mycket snygg men om jag hade gjort en tvådörrars av 1-serien hade jag nog gjort lite mer som opel...deras astra gtc har annan lutning där bak omni förstår va jag menar och det hade varit snyggt på ettan också | |
|
Porr lila! Inte snyggt! Mvh Abbe Länk |
|
| mora-metallic är snyggt och det var ganska likt men håller med om att den här färgen ser lite konstig ut...en coupe skulle vara snygg | |
|
Jävlar vad den påminner om z3coupe. BMW-Brings more women |
|
|
ja den såg ju bättre den vanliga 1-serien grå...... ///325/// |
|
|
Snyggt! Men färgen passar bättre på en asiatisk småbil tycker jag. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
| undar när coupen kommer | |
|
Håller med om att den ser ut som Z3- coupén. Vissa linjer är tydligt inspirerade därifrån, om än i lite polerad form.. Däremot är jag lite besviken på bakljusen. När resten av bilen ser så dynamisk & individuell ut, så har man gjort förvånansvärt lite med bakdelen. Har otäcka drag av en ny Fiat.. Synd på en annars så lyckad design.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.