|
|
|
|---|---|
|
Hej igen. Dags för ännu ett inlägg. Hade alternativt att köpa en 528:a -96:a som gått nästan 20.000 mil. Någon som har något possitivt/negativt ang. detta? Tips, idéer. Är det ett bra alternativ eller kommer biljäkel stå i verkstad mestadel av tiden?=) Har idag en 325i Coupé -93:a Har bara haft den i ett år snart men inte ett enda problem hittils förrutom den förbannade isskorpan på rutan när vinten faller på. Tacksam för svar /Micke | |
| Tråkigt svar här, men sök så kommer du ha att läsa. en 96:a hade ju när den kom lite barnsjukdomar, men dessa är antagligen åtgärdade sedan länge. Själv har jag haft min 523'a -96 i 2 år nu och 3500 mil, inga problem, bara lite småkrafs som rasat! | |
|
Milen är ingen fara om bilen är skött, min e39:a har gått 29000 mil, och under 3,5 år har jag bara bytt ett hjullager (för 1 vecka sen) förutom renovering av AC:n. BMW CS #5206 |
|
stefannorr |
Har haft min lite mer än ett år nu,bytt 2 glödlampor...sen har ja servat den men räknas ju ej..men min är en lågmilare 9100 mil nu. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.