|
|
|
|---|---|
|
Är detta ett skämt eller? Länk Svensksålt Drehmoment! | |
|
Verkar som om någon fyller år/ska ha svensexa.... Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Min chansning är att de är någon stackare som fyller år eller ska gifta sig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Eller någon som behöver fylla på kontantkortet. 0704- är väl Comviq om jag inte misstar mig... mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Jag gissar mer på att det av misstag har blivit en etta i stället för en tvåa på första siffran i priset. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Men Micke - människan kan väl inte ha skrivit fel pris TVÅ gånger?? :) Nej, jag tror på födelsedag jag också. | |
|
Hade det varit Comviq-tricket så hade han väl inte angivit sitt hemnummer...Luktar födelsedag/svensexa... ___ BMWCS #5157 |
|
|
Sant, missade det andra priset i texten. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Om det inte är svensexa eller motsvarande så är det väl bara att slå till fort som attan :) ///Foppa |
|
|
En annan intressant aspekt är detta: "Annonsen publicerades tisdag 20 juli". Den har legat ute ett tag om vi säger så. Mycket märkligt att den inte blivit borttagen om den är svensex/födelsedag relaterad. De borde ju ringt en och annan sen i juli tycker man :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Wendtan - du får helt enkelt ta på dig att ringa killen! :D | |
| Hur gick det? | |
| Det kanske är ett betyg på hur många som använder sig utav koll.se? Jag gör det personligen aldrig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.