|
|
|
|---|---|
|
Hej... Skulle detta fungera--utan att hjulen tar i bilen/skärmkanterna 325im sänkt 75/55 med 17" fälgar skodda med 215/45/17" utan att det tar i osv. Eller blir 75 fram för Extremt.. Vill helst inte att det ska ta allt för mycket när man vänger /Chrille | |
|
ursäkta 75/50 menar jag.. /Chrille |
|
| är inte säker.. ja har samma bredd å höjd på däcken på mina 17 tummare.. dock tror ja inte att den är så sänkt riktigt.. men för mig fungerar det.. med en ytterst tunn spacer fram | |
|
Jo jag tänkte mest på att det kommer ta i i skärmkanter, inner skärmar osv.... känns som det blir för jäkla lågt... /Chrille |
|
|
vad är det för bredd och et på fälgarna ? själv kör jag med 60/40sänkning, Fälgar: 17*8,5 et13 Däck: 215*40*17 mina däck står utanför skärmarna fram&bak, jag blev tvungen att laga "gummiklossar" i bakfjädrorna för att det inte ska ta i däcken vid minsta gupp.. frami går det inte med mycket mer en 60mm för mig iallfall... |
|
|
bredden är 8" och et är 45 med 15mm spacers... Samma fälgar som sitter på 318:onen just nu.. se bild i länk nedan.. Den är sänkt 40/40 --------------------- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.