|
|
|
|---|---|
|
utvändigt e de isläpp invändigt e de den lite rundaktiga sportratten???, svart innertak, rutmönstrad tygklädsel.. finns de nåt mer som kännetecknar m42:an ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* | |
|
Svart innertak är det väll inte på 318is-90 16v eller? är det inte bara 325im som har det? /Chrille |
|
|
har för mig att den har det.. läste det här på forumet.. (318is erfarenheter).. tror det iaf, om jag inte hade läst fel... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
har för mig att den har det.. läste det här på forumet.. (318is erfarenheter).. tror det iaf, om jag inte hade läst fel... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
Vissa har svart innertak, alla utom vita bilar? Sen så är det ju en liten vinge på bakluckan också. Kännetecken för M42´an? En 16v topp ;) ---- Länk |
|
|
Jo den har svart innertak. Jag vet inte om den vita har det, själv kör jag en röd. Ett annat kännetecken är shadowline; listerna runt rutorna är svarta istället för kromade. |
|
|
Det svarta innertaket skall höra ihop med om bilen har m-chassi eller inte. Har iaf haft svart tak i båda 318is jag haft, båda röda dock. Backspeglar och kofångarna är lackade i samma förg som resten av bilen. Avgassystemet/utblåset är inte lika som 318i. Ingen jätte skillnad som syns på håll;) Ratten är väl snarare kantigare. Treekrad med knapp för tutan i varje eker och m färgerna i ett band runt nedersta ekern. |
|
|
Min bil e vit och har iaf vitt innertak och M-chassi. Ingen annan med vit is här? ---- Länk |
|
|
har haft en vit is (91:a) och den hade ett fint svart innertak.. det ska vara som standard vad jag vet en min silverfärgade bus-is jag har idag är det oxå det kan jag rapportera :D |
|
pob |
Svart innertak jag med, visserligen är bilen diamant svart om det har nåt mad saken att göra.. :) /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
Jag har en vit 318is som inte har ett svart innertak. Det är snarare grått. JohnC |
|
|
ok.. angående ratten så e de alltså den vanliga treekrade m-sportratten som ingick i m-paketet till tex 325im... ........ HAHA ;p ..... Letar M-technic II paket *mums* |
|
|
diamant svart me svart innertak :) ___ låter mer än de går :D |
|
|
Jag har svart inner tak på min bil. Min bil är röd. M42 motorn måste vara en de bästa 4 cylindriga motorena som finns. Ta från riskokare till Volvo. |
|
| Fd ägare av silvermetallic 318iS-90 intygar att taket minsann var svart. | |
| min kompis vita is E30 har svart innertak, jag körde själv för några dagar sedan en svart 318is E30 som också hade svart innertak. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.