|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder. Vill ha klistermärke som ser ut som varning för larm men med ändrad text. Vart kan man beställa sånt? E30 FOR EVER! | |
|
Ring till Combitext i Helsingborg så hjälper dom dig. 042-15 01 90 / www.combitext.se MVH / Jacob |
|
|
Håller med Jacob_M3 Ring Combitext, har anlitat dom många gånger och alltid med bra och billigt resultat. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jag tycker inte att dom e bra alls faktiskt. Hade bilen inne där för att dom skulle sätta solfilm runt om på min kärra. Blev bra. Men efter ett tag så lossnade solfilmen i underkanten av rutan på förardörren. Så jag åkte dit. Snacka me dom, o vi bestämde en tid ja skulle lämna bilen så att dom skulle åtgärda det åt mig. Eftersom att jag jobbade den dagen så fick morsan åka dit med bilen. När hon kom dit så började dom säga att bilen inte kunde varit inlämnad där innan o att dom inte kände igen den. Gnällde som fan. Efter lite snack så gick dom med på att byta den genom reklamation. E detta vad man kallar service. Vad jag vet så har dom inte så många nyanser på solfilm. Inte när ja lämnade min iaf.. Skulle ja först låta ett annat ställe sätta solfilm o se be dom byta den åt mig. Hur stor e chansen då att d skulle bli exakt samma nyans som övriga rutor... hmm.... IDIOTISKT.. ingen bra service enligt mig iaf.. mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.