|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
grizzli ja har man itne brått så;) kan man väll köra 320 valet 325 känns bra om man nu skall gå över till överviktiga tyskar från lätta jappsare :) |
|
|
hehe oki valet är ditt men 325 är klart snabb men det du sa om 2,5l stämmer det verkligen med 5,6 sek? MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På Rädsla |
|
|
167 hp i en bil som väger 1200 enligt de som gjort swappen 5.5-6.5 sekunder |
|
|
jävlar men det är ju som en m3:a ju den väger väl inte mer än 1500 kg ca:-) men jag säger att en 320 med M52 räcker bra :-D Lycka Till:-) MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På Rädsla |
|
|
Mazda mx3 1,8 V6 har ca:140hk. Det finns massor av folk som har slängt i 2,5l motorn som sitter i Mazda 626 V6 samma motor som sitter i Ford probe V6. Den motorn ligger på runt 170hk. Och 170hk i mx3:an går riktigt bra!. En Mx3:a v6 orginal är dåligt vrid under 4000rpm men efter det är det asskönt F1-sound upp till +8000rpm. Åååå jag ryser än idag även att det va 2år sedan jag provkörde den. =) Skitrolig väghållning och ovanlig design. 320 är ingen rolig bil om man jämför med en 325:a och Mx3:a. MVH jimmy |
|
| jimmynilsson81: tack! =) | |
| Bromkörde bådde 320 och 325 innan jag köpte min 325a. 325an är tusen ggr roligare köra, mycket bättre omkörningegenskaper och så drar den lika mycket bensin ungefär om man kör lugnt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.