|
|
|
|---|---|
marre86 |
Hejsan! jag har en fin bmw 740ia-94 (e38) 18300mil tror dom är garanterade en gubbe på 64 år som ägt den sen -96 finns givetvis fullstämplad servicebok + kvitton både från tyskland/sverige. motorn/lådan går mkt bra + inga konstiga ljud från övriga delar av bilen. färgen är ju lite specielle den är navriottimettalic. ej rost en hel del utrustning så som skinn ac fjärrlarm ellucka elhissar 2xairbag softcloce som/v-däck på aluf färddata multiratt cd + orginalspelaren farthållare elstolar m,m,m hel å fin inuti den är nybes ua vad kan man sälja den för på ett ungefär? är på jakt efter en mindre bil nu till vintern. Mvh Marre |
marre86 |
? ingen som har något svar på frågan. Mvh |
|
80 max kanske? BMW-Brings more women |
|
|
60-90KSEK...? E38an är inte lättsåld direkt... /Simon |
|
Scheckheft |
Hej Runt 70 + någon tusenlapp om du har tur och orkar vänta. Av det du räknar upp är taklucka, skinn, elstolar (standard?), färddator extra. Resten är standard. Färgen kallas för övrigt navarroviolett. Plus för att bilen verkar ha en bra dokumentation och få ägare (lättare att följa bilens historia) Lycka till Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
marre86 |
ok tack för svaren. jag kan vänta med att sälja bilen har ingen panik men den känns lite stor just nu till vintern så jag ska nog sätta ut den på annons om byte någon som vet någon bra bytes sida på bilar? eller är de blocket bilannonser autopower som gäller? Mvh |
marre86 |
Hej igen! är de någon annan som har svårt att bli av med sin e38 jag har satt ut min för 70,000kr p&k men inte ett svar är dom så svårsålda? Mvh |
|
Har du någon länk till annonsen? p&k är nog tyvärr inte så bra, då de flesta bilköpare gillar att pruta och därmed få känna att de gjort en bra affär. /Simon |
|
|
Håller med simon_en, många vill pruta lite, kommentarer som pok, inga pengar inget samtal skrämmer bort potentiella köpare... Pga av driftskostnaderna är E38:an mycket svårsåld, och det kommer inte att bli lättare då driftskostnaderna (mer rep) ofta stiger med åldern. |
|
|
Tillägg: Det tar ju inte speciellt lång tid att avfärda en "snackare" som bjuder 50% av bilens värde. Så att en del vill pruta mycket ser jag inte ens som ett problem, dessa personer kommer sällan och tittar på bilen när dom hör vilken inställning man har till priset, dvs man prutar kanske någon tusing.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.