|
|
|
|---|---|
Camaro |
Kan fan inte få igång ljudet ....... har lyft minus kabel och laddat batteriet plus lite till det ända som jag har ljud på är rösten i navigatorn ....... men när man slår på tv:n så står det mute i nerkant på skärmen ......... kan mute knappen hängt sig om det finns en sådan ....... och vart sitter den ? .... har pillat på varända knapp snart och får inget ljud ...... var finns det en mute kanpp om det finns och hur funkar det? |
Camaro |
Tänkte bara tilllägga att det ej är telefon i bilen men det sitter en tele knapp på navet ..... har pillat på den men inget händer! |
Camaro |
Hopp .......... |
|
Är det inte som så att mute träder in då det inte finns någon signal, alltså myrornaskrig ljud. När jag kör och får dålig bild så träder i alla falll mute in automatiskt. Har du bild men inget ljud? |
|
Camaro |
Har pratat med den lokale bmw skojaren (carlsson bil i örebro) fick prata med en mek där som hadde varit med om felet förut .... han sa att det inte hjälper att bara bryta minus på batteriet utan man moste dra ur sladden (sokeln) till radion som sitter i skuffen ..... ha rotat lite där men det sitter ju inte bara en låda där bak som det går sladdar till =) ........ vet inte vilken det är men min största misstanke är att det är den lådan som sitter under cd: till navet ....... någon som kan bekräfta detta? |
| Hmm. min radio sitter under plasten till vänster om reservhjulet. Du måste plocka bort hållaren för hjulnyckel och domkraft och den plastbiten framför. Därunder sitter radiodelen. Det är plastmuttrar som håller fast det hela så skruva inte för hårt så gängorna ryker. | |
Camaro |
Tackar jag höll på och rota i går så det ligger en hel del saker på garage golvet men den där plast biten har jag inte tittat under än =) ska gå ner med det samma och rota vidare! |
Camaro |
Hitta den ...... hitta även att det var en gammal hands free inkoppland med tjuvar pilla den den så hoppa allt igång ...... så nu är jag glad =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.