AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
504

Värdering på vår 328iT-00

Gu
36
GustavS
M3 Limo -11
Behöver lite hjälp med värdering av vår bil. Det är en 328 i touring -00

Svensksåld, mamma är enda ägaren, 10100 mil

All utrustning utom Navi/elstolar

Svartmet. m svart helskinn och sportstolar. 18" Alpina från fabrik, sportchassi, shadowline, vita blinkers mm...

Den är helt nyservad för en vecka sen, vad kan man begära för den? MVH Gustav

Svensksålt Drehmoment!
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Här är det en rackare som köpte en liknande, fast import för 143 pannor för några dagar sedan Länk
Gu
36
GustavS
M3 Limo -11
Kom igen nu, någon måste väl kunna uttala sig? Den bilen som diskuteras i den tråden måste ju vara RIKTIGT billig. Hade tänkt mig skriva 175k i annonsen. Är det fantasipris eller?

Svensksålt Drehmoment!
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Låter lagomt, du får den nog såld rätt snabbt med ett troligt slutpris på 160-170.000, sälj Alpinafälgarna separat så får du mer betalt.

Mvh
Här finns en liknande så kanske ligger du rätt i pris: Länk
Gu
36
GustavS
M3 Limo -11
Jag hoppades på att fälgarna skulle göra bilen mer lättsåld, iaf mer attraktiv för en ev. köpare. Därför också höja bilpriset mer än vad jag får för fälgarna separat och riskerar att ha kvar bilen osåld, om ni förstår vad jag menar.

Vill helst inte jämföra med liknande bilar som är nyimporterade, betyder inte svensksåld nånting nuförtiden?

Vet själv att jag hade gett mer för en sv. såld, "helkittad" bil än för någon som jag måste börja med att lägga massa pengar på ( fälgar, blinkers, fjädrar mm mm)

Svensksålt Drehmoment!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.