|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
27 nov ställer jag av min, åker till Thailand 28 nov. |
|
|
och stannar hela vintern om jag känner Dig rätt Yatooil!! :-) Precis Beppo, det är just det jag blir upprörd på... Ställa av en 325 -92?!??! eller en V70?!?! Det är ju de bilarna man ställer PÅ till vintern. "Näe Du vet min Volvo 240 -82 har bara 70% rost så när saltet kommer så ställer jag av va..." Fast Beppo... Inte köra pga avsaknad av antispinn??? HALLÅ!!!! Man blir bara lurad att köra för fort.. /Caspar Länk |
|
|
Ja har ställt in min bil igaraget fån i lördags den 6 nov! buhu. men snart så ställer jag av den så får jag lite pengar tebax åxå! Ska redan bli kul å ta ut den i vår sedan! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Har ingen Z och ställa av i år tyvärr, men återkommer i nästa års tråd om z avställning :) // Pantzare |
|
|
Blir att köra i vinter, vinterdäck och fälg åker på nästa vecka! Gångavstånd till jobb gör att jag kan välja och ställa kärran de värsta dagarna! Blir lite mer tvättande men det är värt för att få umgås med älsklingen! "Z4 love it" |
|
|
ställer av 15NOV. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
ska kanske tillägga att jag har kört endast 2 gånger under senaste månaden...så den känns så gott som avställd ändå. men paprerna skickas i väg nästa vecka först. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Caspar: Tyvärr bara 2 veckor. Sen drar jag en runda till kusinerna i Miami ;) | |
|
Caspar: Nej, det är inte BARA för att det saknas antispinn. Men det i kombination med att karossen tar stryk av salt och grus gör att man inte kör med den. Jag brukar ta ngn tur då och då på vintern för att hålla mekaniken i bra skick, och då har jag märkt hur totalt oduglig bilen är att åka på vintern med. Skulle den vara bättre lämpad för detta skulle jag nog skita i att karossen tar stryk, det finns ju folk som livnär sig på att fixa sånt också..... /B |
|
|
Beppo: Jag var bara tvungen att bråka lite med Dig, så Du inte mossar ihop... :-) /Caspar Länk |
|
|
Ingen risk...... Tack i a f... :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.