AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.098

Diskanter i dörr på e34?

ch
40
chris540
540ia -94
Hej på Er!
Har en Bmw 540 -94. När jag köpte denna för ca 3 mån. sen såg jag att det satt nån typ av högtalare i dörren. De sitter en på var sida, där backspegeln sitter, fast på insidan då:). Har haft 2st 540 innan och det var inte på dom. De är ju fab.monterade iaf. Undrade bara om det är nånsorts utrustnings-tillval lr liknande.??
Har Bavaria Proffesional bandare i bilen, om det säger Er experter något.
Tacksam för svar

MVH
Chris540
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Det är väl en del av "Stora ljudpaketet"!? Du bör även ha separata diskant/mellanregister(+bas?) i hatthyllan också.
På touringen sitter de ju som bekant i taket.

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
Stämmer, samt ett slutsteg i skuffen bakom vänster panel.
ch
40
chris540
540ia -94
Hej på Er!
Kul!! Man har alltså ganska bra stereo i bilen om jag har förstått det hela rätt. Jag är helt atppad när det gäller stereo o sånt, kul att det finns många bra experter här:).
Ha d bra o tack för info!
MVH
Chris540
fl
57
floskel
bmw m5 3.6l-91
hej! är lite nyfiken på vad dom dära små högtalarna som sitter innanför sidospegeln kostar..

jompa
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Inte bra ljudmässigt tyvärr(om allt är original) men den kostade nog en bra slant ny och är iallfall ngt bättre än de billigare original systemen.
är det någon som vet vart kablarna till dessa "backspegelsdiskanter" dyker upp nånstans?
diskanterna tycks inte ge ifrån sig ljud i min bil.. sitter eftermarknadsstereo i bilen.. kikade runt lite efter lösa överblivna kablar där bakom men hittade inga..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.