|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er! Har en Bmw 540 -94. När jag köpte denna för ca 3 mån. sen såg jag att det satt nån typ av högtalare i dörren. De sitter en på var sida, där backspegeln sitter, fast på insidan då:). Har haft 2st 540 innan och det var inte på dom. De är ju fab.monterade iaf. Undrade bara om det är nånsorts utrustnings-tillval lr liknande.?? Har Bavaria Proffesional bandare i bilen, om det säger Er experter något. Tacksam för svar MVH Chris540 | |
|
Det är väl en del av "Stora ljudpaketet"!? Du bör även ha separata diskant/mellanregister(+bas?) i hatthyllan också. På touringen sitter de ju som bekant i taket. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Stämmer, samt ett slutsteg i skuffen bakom vänster panel. | |
|
Hej på Er! Kul!! Man har alltså ganska bra stereo i bilen om jag har förstått det hela rätt. Jag är helt atppad när det gäller stereo o sånt, kul att det finns många bra experter här:). Ha d bra o tack för info! MVH Chris540 |
|
|
hej! är lite nyfiken på vad dom dära små högtalarna som sitter innanför sidospegeln kostar.. jompa |
|
| Inte bra ljudmässigt tyvärr(om allt är original) men den kostade nog en bra slant ny och är iallfall ngt bättre än de billigare original systemen. | |
|
är det någon som vet vart kablarna till dessa "backspegelsdiskanter" dyker upp nånstans? diskanterna tycks inte ge ifrån sig ljud i min bil.. sitter eftermarknadsstereo i bilen.. kikade runt lite efter lösa överblivna kablar där bakom men hittade inga.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.