|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det någon som vet om man kan laga en stenskottsskada i framlyckan, den har spruckit en liten bit? Och om det går, vet ni någon firma som kan fixa detta? Mvh' Anders Sjöström | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
"Clas i sjön" säljer eller har sålt gör det själv jag såg det på hyllan biltillbehör. Det är väl samma grejor som firmorna som lagar stenskott använder kan jag tänka mig. MVH Hasso |
|
Biltema säljer nya kompletta framlampor till E34 för 495:- styck och det är Hella original CHS |
|
|
Köp nytt!! Laga inte!! Det är väl investerade slantar i ny insats, du blir troligen förvånad när du ser vad mycket bättre ljus du får då din kärra troligen har ett antal 1000 mil på mätaren är nog strålkastarglasen mer eller mindre matttblästrade vid detta laget.. Se det som löpande underhåll bara.. |
|
|
Tjenna WTanders! Håller med föregående talare, köp nytt å montera. Kolla under Tips & Teknik/Mekartips/Byte strålkastarinsats E34:a så ser du proceduren på min bil, jag dokumenterade lite under mitt byte. Kan även säga det att Hella orginal kostar 410:- på BMW så skall du köpa stöd din BMW handlare istället... Ha det bra! //Eson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.