|
|
|
|---|---|
|
Hemskt vad alla sågar 850! Finns det någon som har goda ord att säga? Är det inte så att man bara ska ha tag i rätt exemplar? Reinhardt | |
|
Har man rätt exemplar och sköter service så blir inte kostnaderna så extrema som vissa påstår. Var hittar man en snyggare klassisk BMW? /P |
|
|
Så glad jag blir. Precis vad jag har misstänkt länge. Underbart med en ägare som säger så! |
|
|
davboh: Det som är så tråkigt är att många har råd med att köpa en 850 men få av dessa har sen råd att sköta den rätt. Min pappa tittade på 850/840 för ett tag sedan och det var grymt många som var i sorgligt skick trots att säljare(privata såväl om bilhandlare) hävdade motsatsen. Dock finns det en del pärlor så jag håller tummarna för dig! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Har inte så mycket att tillföra, bara en kul bild med anknytning till BMW 850 Länk | |
Tigerr |
danielb - vart inte skinny, eller vad han nu hette.? med i den 850n.? killen med dreads, och ett körkort som han hade skrivit ut på ett a4 papper.? |
|
Jag vill så mycket, framför allt vill jag ha en v12 innan jag dör! a. 750? b. 850? Jag har idag e32 och vill på sätt och vis ha e32 även i fortsättningen. Skall jag köpa en fräsch -94 eller satsa på en nyare? Vilken bil skall jag sälja/skrota? Ett alternativ vore att sälja båda bilarna och köpa både 750 och 850, men plånboken och frun säger nog nej! Länk Vad säger Ni om denna. Måster jag byta nick då? Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Barablåbmw. Vill du ha en familjeraket köp 750 vill du ha en coupèraket köp en 850. Sen gäller ju allt det de andra har sagt Reinhardt |
|
| Vad var det för fel på denna tråden... Spammer.. | |
| Länk | |
|
Den andra är köp-tips och info om saker som man borde kolla. denna är bara +,- kritik Reinhardt |
|
|
Andersson_CSI Vad fanns det för brister på dom exemplar som du tittade på? Om man bara tittar på säljes annonser så verkar många vara fina. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.