AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
504

M5 grillemblem

Någon som har ett M5 grillemblem till salu??
Grusse
Köp nytt, kostar inte mycket. Här har du beställningsnummret: 51 14 2 230 389 M5 emblem fram
Kostar bra! Nån snodde mitt och i finland kostade den från BMW 82 euro = ca 800kr. För ett pyttelitet emblem, SUCK...

Support Your Local Big Red Machine!
-or else-
Grusse
Verkar ju orimligt för ett sånt märke. Dom som sitter bak kostar ju 60 kr/st, så jag trodde därmed att dom ifram skulle kosta nått liknande men ack så fel jag hade:)
Ja alltså det är totalt absurt, men tokig som man är punga man ut med 80euro... Kanske den eventuellt är billigare i sverige? Man kan ju åtminstone hoppas. BMW är i Finland skitdyra.

Support Your Local Big Red Machine!
-or else-
To
27
Tom
M5 3.8-92
Hej Gusse, Vart köper jag bakemblemet för 60kr st?? Jag var på (Bmw) Lindholms bil i umeå och dom skulle ha 250kr för M´et och 250 för femman!! Jag blev tvär snål! Tack på förhand.
To
27
Tom
M5 3.8-92
Förlåt slant med fingrarna!!! Grusse ska det ju va!!! Sorry.
Grusse
På BMW i Gävle (LW-bil & motor) köpte jag M:et för 68kr och 3:an för 62kr. Detta var för ca: 3-4veckor sedan.

M:et är ju lika, och bara för att man ska ha en femma istället för en trea kan väl inte priset vara nästan 200kr dyrare, låter orimligt!
Ca
46
Carl serung
Bmw 740ia-95
Jag betalade 200 spänn för M:et å 50 spänn för 5:an....

C.S
To
27
Tom
M5 3.8-92
Tackar Grusse, Jag ska ringa ner och kolla, Kanske man får sig ett emblem till slut.
Jaha många bud var det här! kanske är frontemblemet som är dyrt då. jag köpte både fram och bak till min M5 hos L-W i Gävle och det hamnade runt 800:- har jag för mig kan ha diffat en 50 lapp kanske.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.