|
|
|
|---|---|
| Någon som har ett M5 grillemblem till salu?? | |
Grusse |
Köp nytt, kostar inte mycket. Här har du beställningsnummret: 51 14 2 230 389 M5 emblem fram |
|
Kostar bra! Nån snodde mitt och i finland kostade den från BMW 82 euro = ca 800kr. För ett pyttelitet emblem, SUCK... Support Your Local Big Red Machine! -or else- |
|
Grusse |
Verkar ju orimligt för ett sånt märke. Dom som sitter bak kostar ju 60 kr/st, så jag trodde därmed att dom ifram skulle kosta nått liknande men ack så fel jag hade:) |
|
Ja alltså det är totalt absurt, men tokig som man är punga man ut med 80euro... Kanske den eventuellt är billigare i sverige? Man kan ju åtminstone hoppas. BMW är i Finland skitdyra. Support Your Local Big Red Machine! -or else- |
|
| Hej Gusse, Vart köper jag bakemblemet för 60kr st?? Jag var på (Bmw) Lindholms bil i umeå och dom skulle ha 250kr för M´et och 250 för femman!! Jag blev tvär snål! Tack på förhand. | |
| Förlåt slant med fingrarna!!! Grusse ska det ju va!!! Sorry. | |
Grusse |
På BMW i Gävle (LW-bil & motor) köpte jag M:et för 68kr och 3:an för 62kr. Detta var för ca: 3-4veckor sedan. M:et är ju lika, och bara för att man ska ha en femma istället för en trea kan väl inte priset vara nästan 200kr dyrare, låter orimligt! |
|
Jag betalade 200 spänn för M:et å 50 spänn för 5:an.... C.S |
|
| Tackar Grusse, Jag ska ringa ner och kolla, Kanske man får sig ett emblem till slut. | |
| Jaha många bud var det här! kanske är frontemblemet som är dyrt då. jag köpte både fram och bak till min M5 hos L-W i Gävle och det hamnade runt 800:- har jag för mig kan ha diffat en 50 lapp kanske. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.