|
|
|
|---|---|
|
Länk ellr vad säger ni ?? Billy B-10 Länk | |
|
Otroligt vacker bil! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Ja..... jag blir gråtfärdig när jag ser den , eftersom jag inte har råd med den..... Hade jag haft råd med den så hade jag nog slagit till redan.... Billy B-10 Länk |
|
|
Jafan, E12an e cool den oxå... jimpa |
|
KG Sönju |
Den var mycket snygg! |
|
Fantastiskt fordon! Jag SKA ha en B7:a i framtiden, bara skolan blir klar. Fast det blir nog en e24:a då, hoppas jag i alla fall... Fredrik |
|
|
Ja, den e inte dum heller, även om jag håller min egna E-28 som knapp favorit.. jimpa |
|
|
e28 B7 är drömmen. Ska ha en sån någon dag. Inte så lätta att komma över bara. Åker omkring en sån här på Värmdö, och man blir en trafikfara varenda gång man ser den. Går inte att slita ögonen från den :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Vad e d för färg på den? jimpa |
|
|
blå/grå typ. Kan inte namnet på färgen :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Finns en B7 e28 till salu på börsen! Mvh Abbe Länk |
|
|
Ja, den har varit med ett tag nu. jimpa |
|
|
Jaha! den har jag missat helt! Mvh Abbe Länk |
|
|
Alltså i omgångar, kapar lite på priset då o då. jimpa |
|
|
Så den har varit ute ett par gånger men priset kapat? vad jag vet har den varit ut 3 ggr. första gången utsatt av en bekant till mig för 135. för att kollla intressepå marknaden. andra gången för 105 och sista gången nu för 105. så kapar priset då och då är inte riktigt sant. |
|
|
Ok, vet bara att jag sett den några ggr till salu här på börsen. jimpa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.