|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om man kan köra utan Kontrollenheten till ac´n medans den ska lödas om.... Tacksam för snabba svar. --- King of the road | |
|
Varför inte? Om du nu klarar dig utan värme, ventilation och acc vill säga, prova att öppna solluckan och hissa ned rutorna om det blir varmt och klä dig varmt om det blir kallt. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
| Var kan man få en omlödning gjord och vad kostar det? | |
|
Med tanke på att det inte verkar funka till 100% att löda om kretskortet (eller vad det är) så vet jag inte om jag skulle betala för att låta nån göra det. Ny kostar dryga 2´ och undrar om det inte är värt att ha en frisk och hel som man vet kommer funka... |
|
|
det går utmärkt att köra bilen utan ECC, det enda som händer är att fläkten går på maxläge och att värmen ställs efter ngt default värde... |
|
|
Har lagat min display själv! fick tag på samma lika komponent som satt där, lite knöligt att löda pga "skyddsplasten" som kortet är täckt med sen att det är ett dubbelsidigt kretskort. Men nu fungerar prylarna prima igen! tur är väl att man inte har tummen mitt i handen! :) --- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.