|
|
|
|---|---|
|
ska kolla på denna i helgen.. lite info: antal mil: 29900 Ny bytt växel låda (540 låda) vid 20000mil. Ny bytta bromsar, skivor och belägg. fullservad på bmw, full service bok med kvitton | |
| Det var ju inte mycket info; pris, årsmodell, ........ | |
|
Med tanke på att du har en M3 nu så kommer den nog kännas slö?... Mvh |
|
|
Det är min brorson som ska ha den ;D .. vet ni något man borde se upp med? |
|
| Kan du inte var mer konkret än så?! Vad är det för årsmodell och vilket pris pratar vi om osv..?? | |
| Ingen länk till annonsen? | |
| Det här var då brorsonen. =) vore tacksam för mycket info. detta kan bli min första bmw och vill inte börja med en mardröms start =) Länk mvh Krille | |
|
Mätarställningarna på E34 har ofta stannat vid 29660 mil eller ngt sådant, kolla så mätaren rör sig, annars kan den ju ha rullat precis hur långt som helst. I övrigt är det mycket som kan ha slitits på 30k mil.. /Christofer |
|
|
Bilen verkar ok, men jag skulle antagligen ha struntat i 18", om du får stereon billigt (2-3000:-?) så kan ju det vara skönt att slippa fixa det själv... Naturligtvis kan en bild ljuga hur mycket som helst fortfarande! Mvh |
|
| ? | |
|
Den verkar ju rätt fräch...men men ibland kan skenet bedra.... ///325/// |
|
| Hursomhelst bilen på bilden var ju riktigt snygg,skulle nog också ta den utan fälgar eller om du kan pruta,du får ju annars snygga nya däck/fälg för 10tkr hos: Länk | |
|
J-Kwn: I annonsen så står det att bilen kostar 39.000:- som den är men bara 20.000:- utan stereo + 18":arna, antagligen kan du köpa loss stereon för ~3.000:-... (jag skulle aldrig lägga ut runt 20.000 för fälg + däck) Men gillar du paketet som det är så är det inte för dyrt. Mvh |
|
| köpte faktiskt bilen som den var och fick ned priset till 31 | |
| Grattis till din bil hur verkar den i skicket i övrigt utvändigt var den ju helfräch.Du fick alltså med fälgarna på köpet. | |
|
bayern münchen: Den är helfräsch invändigt. inte mycket att anmärka på. förutom någon död glödlampa här o där.. är mycket nöjd med mitt första och absolut inte sista bmw köp.. |
|
| btw, fälgarna medföljde vid köpet. | |
|
Pruta du åtta tusen.. det var som katten! Vill du pruta åt mig nästa gång jag handlar?:-) mvh / Lars Det är aldrig för sent att ge upp. |
|
| Laggie: inga problem hör av dig bara =P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.