|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Som topicken vilka skall man använda.? Mrcap Tefcar (eller vad dom heter) eller skall man ta någon annan.? Någon som har fått sin bil fixad i Göteborg och som blev riktigt nöjd/missnöjd.? |
bmw320cab |
använde sök funktionen och hittade lite nyttig info men vill gärna vet lite om dom olika stationerna i gbg.. |
|
Jag anlitar Gbg:s däckservice på eklandagatan, du når honom på telefon 0704-302000, han gjorde den här för mig Länk BMW CS #5206 |
|
|
Tyvärr blev det fel bil, denna skall det va Länk Den andra skall han ta i höst. BMW CS #5206 |
|
| Ser inte helt äckligt ut det där inte = ) | |
|
christer: den var ju blank och fin! Men vad har firman gjort med den? Ditec, MrCap el. ngt annat? /A |
|
|
Jag vet inte vad han använder för medel, men han är väldigt noga med att det skall bli bra, den är först polerad och sedan lackförseglad. Han fick även bort en fläck på klädseln som jag misslyckats med. BMW CS #5206 |
|
|
christer, Vad tog GBG:s Däckservice för den behandlingen? Bildmässigt fantastiskt resultat. Så skulle jag vilja att min bil såg ut! LF |
|
|
Vi har gjort så mycket affärer, så jag vet inte vad just lackbehandlingen kostade, men ring och fråga honom, och hälsa från mig så får du säkert ett bra pris. BMW CS #5206 |
|
Helga |
Här ligger Hasso i lä......... //Helga |
|
Helga! Du får nog förklara dig! BMW CS #5206 |
|
|
320 cab Jag har de senaste gångerna anlitat Citybilvård de gör allt från Ditech till vanliga hanstvättar. Alltid varit nöjd. De finns vid Läppstiftet i Holmen. |
|
|
Vet inte hur CityBilvård utför arbetet, men enligt en kompis som har sin bil parkerad i samma garage, kör dom som fan med kundbilarna i garaget. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.