|
|
|
|---|---|
|
nån som har ett sådant på en 325;A -92;A? ska det va avskärmat riktigt? mitt sitter bara som där utan avskärmning misstänker att min bil borde gå bättre om jag tar bort det. då jag tycker den går som ett spjut 2min innan tempmätarn står på mitten, suger nog in varmlufft då va? ¨nån som har ett kort på hur en korrekt installation ska se ut med ett kn filter på e36;an sista frågan finns det något filter som man kan köra med öppet som det följer med alla delar så man kan avskärma och allt direkt | |
|
Tja.. Du har mail på hur jag har gjort för att avskärma.. Annars gå in på Länk så har du kanonfilter! Deras filter har fått mycket bra resultat av "SP Sveriges Provnings- och Forskningsinstitut" + att det finns värmesköldar som passar. Jag har ett BMC filter som går att köpa hos www.motorshop.se Bilen blir rappare på gasrespons. Va beredd på att detta ämne diskuteras livligt och att en del kommer att säga att din motor tappar effekt med åren och att de filtrerar skitdåligt m,m. En del kan stämma men ett riktigt moterat och underhållt känt filtermärke är inte "skadligt". Sen är det upp till var och än om man tycker man märker nån skillnad. Jag gör det i iallafall. Och NEJ det är inte "Placebo-effekt" och allt vad det heter.. =) MVH Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.