|
|
|
|---|---|
|
Är sugen på att byta upp mig lite vad gäller huvudenheten... Har en mkt bra stereo (Panasonic cqdfx983) men jag vill ha en skärm i bilen också... Kan tänka mig Alpine lr Pioneer. Vilken är den billigaste när det gäller en som är kapabel att antingen koppla en skärm till direkt eller som kan styra dvd? Ngn som har koll? Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
Robsarve |
Budgetförslagen är följande: Alt: 1: X-box eller PS2 med DVD-kit och 12->220V omvandlare. Lös skärm. Ger dig möjlighet att spela oxå. Skaffar du en moddad x-box med media center så kan du ju köra MP3 & DivX mm... Alt 2: Nextbase DVD-player Skärm med inbyggd dvdspelare. Enklast installation, du kan ta med den vartsomhelst och kostar mindre än 4 papp ny. tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Hoppsan! Det hade jag missat.. Tack för tipset. Skulle du titta in här igen så har jag en fråga *Robsarve* Är mellanregistret på "N-core`s" hemsida så bra som det står? Har ett DLS MS6 framkit. Mkt bra bas men lite fattigt mellanregister så... Funderade lite på DLS 2,5 " men jag vet inte.. Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
JA, de ÄR så bra som dem påstår... :-) Har Triusar själv, o kan med handen på hjärtat säga att d är dem mest prisvärda högtalare jag NÅGONSIN hört.... mvh Rutger |
|
Robsarve |
Tja, jag är knappast objektiv då Triusarna är min baby... Men det är en mycket lämplig högtalare för bilbruk. Storleksmässigt är den i det närmaste identisk med DLS-domen men har en helt annan kapacitet när det gäller de lägre frekvenserna. |
|
Ok, låter intressant... Återkommer om jag handlar... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.