|
|
|
|---|---|
|
Stod och tittade på pärlan medans jag funderade, Visst är hon värd en ny lack...nån som har lackerat bilen förut (alltså inte försäkrings skada med bara själv risk)vad kan det kosta...säkert mer än vad bilen är värd men förra ägaren har rollat den...tragiskt och nu när man renoverat motorn till toppskick skulle man kanske kosta på lite färg också, hon ser lite anskrämlig ut. /Micke | |
|
Har för mig att det kostar ca 10000 och uppåt för en bra lack av hela bilen. Men om du finner nån som kan göra det svart så blir det ju mkt billigare. Ju mer du kan göra själv, desto billigare blir det också... |
|
|
Jo trodde att det låg därikring. slipa borde man ju kunna göra själv men då är ju frågan hur mycket saltstänk man kan köra i på väg till lack =) får nog leta en mindre nogräknad lackerare för att det skall bära sig...men då är det ju bara att hoppas att inte resultatet blir därefter. Men det brukar ju vara så att man får vad man betalar för oftast. hmmm...har man ingen hålhake på nån som kan tänkas vara billackerare ;) |
|
|
Tjena! bor du i malmö trakten kan jag kanske fixa nummer till en snubbe som om du har tur kan göra det för 5000:- svart ... men ibland är han lite skinkig .. / daniel |
|
|
tyvär inte =( Bor i Stockholm.... //Micke |
|
//Andy |
Farsan lackar, men det är en bra bit söderut ifrån dig =( Och jag tror inte att du ska köra 60 mil, och dessutom till vår fuktiga salta luft när du har slipat ner din lack =) Men är du intresserad så kan jag höra med honom. En -85:a ger han sig nog på. Tyvärr får det bli fram åt våren, när värmen kommer. //Andy |
|
nja 60 mil var nog lite mycket men tack ändå.... får nog ägna mina pengar åt väghållningen ett tag framöver tills det blir lite mindre snö. //Micke |
|
Psycotic |
Tjenare Midas! Jag lackade min Bmw i julas och de kostade mej nånstans mellan 700 och 1000 kronor..... dock industilack, men den blev fruktansvärt bra faktiskt. Man kan inte tro att de kan bli sådan glans av industrilack, men den blev blank som en kristallkula. Psycotic |
|
Antar att du gjorde jobbet själv? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.