|
|
|
|---|---|
|
Volka sprut rekomenderar ni (som har erfarenhet..) att använda vid ett mer extremt bygge? haltech sägs ju vara bra men vilka andra sprut till vettig peng har samma funktioner som haltech? Dvs enkel mappning och stort användingsområde?? har sett nån som körde med Link?? verkar vara lite billigare men äre det bra? | |
|
Finns ett sprut som heter Microtech,det verkar ligga i samma klass som Link vad det gäller pris och användingsområde. Båda spruten har nästan liknande prestanda/finesser som haltech. Båda kostar ca:12000kr + dom givare/tändprylar man måste köpa till. |
|
|
Som vanligt, Autronic. Är bäst om du frågar mig, och dom få tusenlappar man sparar på att köpa Microtech och allt vad alla fabrikat heter får man nog ångra att man inte la till. Vi säljer Autronic och vill du ha mer info så kan du maila mig. Länk |
|
| någon som har webbadressen till link? | |
|
Om du vil bruke litt penger: Autronic Om du inte vil bruka penger: Megasquirt |
|
|
Sperstad: Exakt! Länk |
|
|
Jag har faktiskt beställt ett Autronic av Bäckis som ligger hos en polare i Sverige just nu, och jag har inte ångrat mig en sekund ännu, fast det sved ganska bra i plånboken. Men jag räknar med att spara in dom pengarna genom bla Autotuningen, att den troligtvis sparar motorn, och jag skulle troligtvis få i nerverna på de billigare systemen när de krånglar... Men men, jag har inte hunnit testa det ännu =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.