AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
964

E36- ögonlock eller inte`?

Tjenix. Undar vad Ni tycker, Ska man ha ögonlock på en e36a (coupe) eller inte?

MVH

BMW-Brings more women
Givetvis inte. Det känns som om det finns fler E36 i sverige som har ögonlock än vad det finns som inte har det.

Min personliga åsikt är att det dessutom ser bedrövligt ut, och förstör bilens utseende rejält.

Säkert finns det många som tycker precis tvärt om :)

Mvh,
Kalle
_____
Bilen: Länk
Man skall inte ha ögonlock på någon bil över huvudtaget, för det är fult!
st
351
stoffe69
328ci -00
instämmer med på Kalle och oh2000.
Ögonlock förstör bilen, och det står ja fast vid tills motsatsen är bevisad=)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Det beror på ,är det kvalitets grejer så kan det vara snyggt, däremot är det billiga ögonlock för 200:- då är det bättre utan.

------
Länk
Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Inte, just för att alla andra har det. Skulle vilja se en E36 helt original med originalfälgar och normal höjd i fint skick. Skulle stirra mig blind och tänka "var det så dom såg ut fabriksnya".

Absolut inte. Har sagt det förut och säger det igen; ögonlock är enligt mig det fattigaste man kan styla en bil med. Rieger-paket ligger väl iofs i samma klass.
Min E36 kommer inte råka ut för något av det, sålänge jag äger den.

---
/// Olof

(FKA "Oakman")
ba
56
badbeemerboy
325-94
320-87
Tycker ögonlock ger ett fett och grymt intryck, tillsammans med lite frontspoilers och sänkning.Osv.

Ha dé/badbeemerboy
ha
1.072
hammar
540iA -97 (E39)
550iX GT (F07)
Jag gillar mina ögonlock på bilen (E39), det tillsammans med angel eyes ger ett kaxigt intryck och ett "elakt" utseende på kvällen.
Men de kantiga ögonlocken som folk sätter på sina 3-serie gillar jag inte, det är för kantigt för min smak.
Så det lär det inte bli på min E36:a i alla fall. ;-)

/Hammar
m3_kosova
Ögonlock passar till fina bilar:) Har vänner som har ögonlock på sina 318 och 320 passar inte lika bra som på andra.

Bajri

Mitrovica Po Qka Mendove
pob
Normalt sett har jag svårt för ögonlock, men på E36:an KAN det se bra ut..

/Pontus Bergström
(OO=00=OO) Länk
Visa användare
432
ATCO
320d M-sport Touring -17
Jag röstar JA...

----
Min Bimmer: Länk
Fr
83
Fredrik H.
Boxster S - 03
Jag röstar Nej...
men det kan ju se hyffsat snyggt ut ibland som t.ex. på ATCO's 328 :)
lagom stora osv
Nackdelen är att det ser lite plastigt ut med ögonlock, Ser ut som ditsatta grejer, vilka det förvisso är, vilket kan ge ett fjuttigt intryck. Men farligare blir utseendet, helt klart.

BMW-Brings more women
nikkieb0y
Stavros ->det finns faktiskt en del org m3 e36 där ute. men dom andra e36:orna är ju så fula från fabrik så det måste man ju bara göra nått åt.

har ett par liggandes här hemma lackade och klara till min, men jag har bara provmonterat. såg bättre ut i mörker med angel eyesen men i dagsljus är jag mer tveksam.
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
Tur att inte alla tycker lika! Tänk om alla skulle åka tex volov 240? å alla är svarta!!! tex

Min bil Länk
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Jag går på samma linje som Kalle :)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.