|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar om det bara är jag som är ute och cyklar. Är det bara jag som tycker att den nya 3seriens bakdel är det värsta bmw gjort på många år? MVH BMW-Brings more women | |
|
Ja, jag håller då inte med dig. Tror det kan bli något! BMWs nya designer skall ta en liten tid att smälta, sen håller den såååå mycket längre än t ex en ny MB som man tröttnar på efter att ha kollat på i 5 s. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Jo visst kan det ta tid att smälta, som med exempelvis den nya 5serien. Men påminner den inte strongt en mitsubishi carisma bakifrån? Bmw börjar glida iväg lite från det traditionella som bmw står för, originalitet.. Somsagt, kanske jag cyklar:) BMW-Brings more women |
|
|
1-serien är ju faktiskt mer ok ustseende mässigt än 3 serien Fatta vilken kul idé... En bil i golfklassen med bakhjulsdrift... Kan bli kul.. /Chrille |
|
|
Jag tycker precis tvärtemot; BMW är originella som vanligt. Om man ska leda utvecklingen kan man inte komma med en bil som ser ut som alla andra, vilket E60/E61 verkligen inte gör, enligt min mening. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Alldeles rätt har du i att de inte kan se ut som sina föregångare, hade ju aldrig sålt. MEN. Att avvika för kraftfullt vilket man i 3serie fallet delvis har gjort tror jag heller inte är en lyckad strategi. E46 kontra nya 3serien. Vems bakdel tycker du ser bäst ut? :) MVH BMW-Brings more women |
|
|
Svårt att säga! Lika svårt som E36:s bakdel vs E46:s bakdel. Olika bilar, olika generationer. För egen del så gillar jag båda skarpt ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
E36 och e46 är bland de mest lyckade karosserna som designats. Det blir nog svårt för den nya 3an att på samma sätt föra den succefyllda traditioner vidare. MVH BMW-Brings more women |
|
|
Jag tycker E90 är snudd på för diskret och nertonad. Den bär VÄLDIGT många drag av E46, och jag ser de mer som en förfining av en redan perfekt produkt :) Jag personligen tyckte att e46 såg ut som en mitsubishi carisma bakifrån när den lanserades.(1998) Som en ren paralell. Jämför man E39 med E60 så är likheterna väldigt få enligt mig. Så tycker jag alls är fallet med E46 och E90. De är dock svårt att avgöra innan man ser den live, men utifrån bild så är det mina reflektioner. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Håller med "wendtan", själv var jag skeptisk till början när jag såg spionbilderna och andra manipulerade bilder, men nu när jag ser de färdiga bilderna så är jag väldig nöjd med hur den kommer och se ut. Som sagt, den påminner en hel del om E46 och det är bra. ------ Länk Länk |
|
|
Bilen är ursnygg, förutom just bakljusen. De är nästan kusligt lika de som sitter på Nissan Primera (årsmodell okänd). De kunde gott ha varit lite mer uppkäftiga, som på e60. Lite tamt. ___ En, men en BMW. |
|
|
Tycker E90 ser väldigt lyckad ut. Eleganta linjer och snygga proportioner. Möjligen kunde bakpartiet ha varit lite snitsigare och skarpare, som sagt. Jag tycker det känns som om, framför allt, bakljusen inte riktigt vet hur de vill se ut. Men bilen i sin helhet kanske ser mer harmonisk ut i verkligheten än på bild. Synd bara att man måste vänta ända tills mars-05 tills det är premiär, enligt auto, motor & sport (Tyskl.).... MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.