|
|
|
|---|---|
|
Hej. jag har en bmw 320, som jag tycker går skummt när man accelerar från stilla stående, den går ryckigt/pulserande. inte förän efter 4000varv/min sticker den i väg bra. skrev ett inlägg med samma fråga förut, då fick jag tipset att hälla i en flaska stp insprutnings rengöring, tycker inte den går bättre. jag har även satt på öppet filter kan de försämra nå? någon som vet.. Mvh//hasso | |
|
min går oxå så det känns som den kommer i olika stag typ svårt att förklara men va jag har hört så ska det va så vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
| Låter som att någon slang läcker så att den får tjuvluft när motorn vrider sig, ja det är en idè iaf... | |
| Annars kan det vara tändspolarna. Testa att byta tändstift om du inte gjort det redan. | |
| har samma problem på min 320 e36.dessutom är det ett jäävla sugljud kring insuget.prövade med startspray för att lokalisera felet men inte fan hittade jag något ställe där det tjuvade.men symptomen e ju liknande,ojämn tomgång och ryckig acceleration.ha bytt stift å det blev ingen skillnad.nån som vet om det finns något "klassiskt" ställe där det kan läcka.ha haft bort insuget å kollat packningarna å dom e i skick och på plats. | |
bole |
byt tändstift, byt bränslefilter, kolla luftfiltret, kanske lmm som strular --- Min: Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.