|
|
|
|---|---|
Agge |
Hej på er! Har nyligen köpt en M5 -00. Ojoj vilken bil det är. Man åker som en kung i den. Komforten är bra, den har mycket utrustning som man kan pilla på, den går hur bra som helst och den ser sjukt brutal ut. Och ljudet ska jag inte prata om, Ferrita system hela vägen, mums. Ville bara skriva av mig litegrann. Är iaf väldigt nöjd med den hittentills. Ha det! Mvh //Agge |
| "Blir inte alls avis!". Kul att höra att det finns nöjda M5 ägare här, har ju läst om en del bekymmer nu ett tag här. | |
|
Själv blir jag avis.. :) Skulle köpt en om jag hade råd. Men man får väl spara ett tag till.. Man får väl önska dig lycka till med nya bilen! BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
...och lägg ut bilder i galleriet på´n! BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Här e en M5 till salu Länk |
|
blitz |
Länk finns den ägare på dena forum vad heter han |
Agge |
Tack Icket, bilder kommer inom kort. Blitz: Snygg M5:a du har förresten, har sett den i stan förut. Den ser precis likadan ut som min. Mvh //Agge |
|
Är också avis! Mvh. Richard |
|
|
Är också avis! Mvh. Richard |
|
|
Agge: Känslan att glida runt med en M5:a de första dagarna efter att man köpt den är oslagbar. Lycka till med bilen! /Lidberg |
|
|
Agge: Känslan att glida runt med en M5:a de första dagarna efter att man köpt den är oslagbar. Lycka till med bilen! /Lidberg |
|
blitz |
::)))))) tja agge japp d gär det men visst var det robin du köpte den av såg dig här om dagen på söder vid greken på hörnet om d va du visst är du grek |
Agge |
lidberg: Jo, känslan är helt oslagbar. Tack ska du ha. blitz: Tja, klart jag är grek :) Jo, jag köpte den av Robin. Har drägglat efter den här bilen så fort Robin hade köpt den. Oj, vad jag var avundsjuk. Yes, det var jag vid greken på hörnet. Vi får träffas nån gång och snacka lite bilar. Hörde att du var intresserad av en till uppsättning av Lemans? :) Kunde köpa bilen utan dem, fast dem är alldeles för snygga för att ta bort dem från bilen. Ta leme! Mvh //Agge |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.