|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är det någon som har tips på en bra lackerare i jönköpings området som kan ta åt sig att slipa och lacka (solid lack/ ej metallic) en 325im.... utan att det kostar 15K... /Chrille | |
|
Har för mig att Stylingkompaniet lackerar bilar till bra priser, kolla deras hemsida för priser. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
ligger dom i jönköping? /Chrille |
|
|
Nej, men om dom har bra priser så kan det kanske vara värt att åka de ca 20 milen lr vad det är mellan Jkpg och Mellerud där Stylingkompaniet håller till. Kollade förresten deras hemsida precis, det tar 8 k för en utvändig hellack, det tycker iaf jag är ett mkt bra pris för en hellack med kvitto. Kanske går att förhandla lite på det priset också eftersom det är en ganska liten bil du har. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
2 Hel lack Även dörr gångar och bagage. 14500:- /Chrille |
|
|
Om det skiljer så mkt i pris bara för att de ska lacka dörr gångar och insidan utav bagaget så hade jag gjort det själv först och sedan lämnat in för 8000:- kronors lackeringen. Om du köper riktig billack på sprayburk och är någorlunda van att spraya så brukar det kunna bli riktigt bra resultat när det rör sig om denna typ utav ytor, alltså små veckade ytor som inte ljuset faller direkt på. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Precis vad jag tänkte på... Grejen är ju det att det måste ju inte vara mega perfekt på insidan.... Har gjort en del lack jopp på den svarte och det ser riktigt bra ut... så nära orginal man kan komma... Och då är det gjort med riktiga burkar... /Chrille |
|
|
Jo, jag vet att det går att få bra resultat själv, har precis lackat ned en diamantsvart 325:a coupé och det blev kanonbra, man ser absolut inte att det är gjort utav en "amatör". Lycka till med lackeringen iaf och hoppas det blir billigt och bra. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
Tack... Jag lär behöva det :) /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.