|
|
|
|---|---|
|
Har gått & blivit lite sugen på en m5:a.....är 3.6 an "nåt" att ha? Menar är det stor skillnad på 3.6 & 3.8?? Har hittat en ganska fin m5 3.6 90:a..... har idag en bmw e32,är m5:an mkt dyrare att äga?? Vad tror ni är det stor skillnad på 740:n & m5:an när man kör dom?? har ju 286hk idag..... Om ni skulle köpa en m5:a vilken skulle ni köpa 3.6 eller 3.8? | |
|
Finns massor av information av hämta på sidan vad gäller valet mellan 3.6 och 3.8. Använd sökfunktionen. MVH / Jacob |
|
|
Ja, det är sant, det finns ingen anledning att dra detta ytterligare en gång, det finns spaltmeter skrivet i flera trådar redan. Det man bör veta är att det finns hur mycket lik som helst ute, och en hel del oseriösa säljare, så det är inte helt enkelt. Sedan bör man också veta att sköta en sån bil rätt (vilket man såklart ska annars kan det vara) kostar en bra slant, bl.a ventilspel är noga, original reservdelar osv.. köra en sån som dagligbil kan bli mycket kostsamt. Har du frågor om en särskild M5 är du välkommen att e-posta till mig, jag kan ha uppgifter på den i M5-registret. Har du inte järnkoll på de här vagnarna så ta gärna en titt på vår hemsida, som finns i länken nedan. Hälsn. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91: M5-registret?, skulle du kunna kolla upp ett regnummer jag har på en M5? Mvh Henke |
|
|
T-Gul BMW: är det en E34 så kan jag kolla, skicka reg-nr via e-post i så fall, så ser jag om det finns något noterat på den. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Okej, skickar ett mail till dig nu. Försökte nå dig på icq´n, men gick tydligen inget vidare :-) Mvh Henke |
|
|
HD91: Mailet är skickat, men hojta till om det inte har kommit fram. Min dator är lite knepig med mailandet, varannat kommer fram typ :-) Mvh Henke |
|
|
T-Gul: Ska du köpa dig en M5:a?? Själv ska jag sälja min M3:a faktiskt. MVH: Henrik ///M3 |
|
| Jag har haft en M5 92 3,8 mycket dyr att äga men grymt rolig att köra.Nu åker jag en 540 billigare att äga men mycket vrid och rolig att köra mycket billigare att äga .M3 vet jag inget om men säckert rolig bil När jag hade M5 så drog jag mot några st men aldrig pisk.Har nu lagt i en lugnare växel och kör 540 Touring med 6 växlad låda Jag skulle sattsa på en 540 men det är ju jag Vad du än väljer så lycka till med din BMW för du får körglädje.. | |
|
M3_LOVER: Vej ej, har en M5 Touring på gång. Men köpet blir inte förrän i januari någongång. Den ska ju in på vinterförvaring nu, så då hinner jag tänka lite på det. Mvh Henke |
|
|
M3_LOVER: Jaså, du skulle sälja din!, får man fråga varför? Mvh Henke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.