|
|
|
|---|---|
|
detta är utan tvekan de4t fulaste e36 åbäket jag sett! varenda bild måste sättas in under "varför" bild kategorin.. Länk skrämmande att det är en svensk bil också... dakargul bmw julgran... givetvis är detta min åsikt och alla har rätt till en sådan.. smaken är ju som baken.... | |
|
Ja, den var inte snygg . // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
när man ser den börjar man faktiskt tänka på såna där över stylade Nissan m.m. Men man får ju göra vad man vill med sina bilar.. Nå hej |
|
|
Notera de dubbla 8" i framdörrarna.. =) Kan det va en Pokè-mon?? |
|
|
Som sagt: Folk får ju göra vad de vill med sina bilar. Men snart är nog alla E36:or förstörda. Har knappt sett en enda E36 i representabelt skick det senaste året... Man borde kanske köpa på sig en hög originalbilar och restaurera hela bunten! :) MVH |
|
|
ja fyfan va ful den var, sen de som sätter på lexusljus på bilen bak förstår jag inte. Dem är ju fula som stryk. hellre original än sånt skiiiiit Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
SpineKracker |
Dendär orgien i smaklöshet var på Bilsport action meet.. synd på en fin bil... E30, för att man vill. |
| och så finns det alltid de som ska gnälla.. | |
|
slöarton det handlar väl inte om gnäll snarare en inlägg i en debatt om vad som är snyggt o inte så snyggt? det är ju ett forum och i ett forum så diskuterar man!... |
|
|
Det vidrigaste jag har sett på länge! ///M3 |
|
TobbeBMW |
Hjälp mej!! E36:an som är en sån fin bil... Den där var rätt sönderstylad :-( |
| haha! ser ut som min miata på need4speed underground, å då kan jag inte annat än tycka den är jättegullig ;). | |
|
Cool bil.....Fast han skulle ha skippat den gräsliga lacken o "flames:n" mm...Samma bil lackad i en mörkblå nyans tex hade varit hur läcker som helst... "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
Helga |
En "granne" har en E36, 325 coupe. -94. Helt orginal. Gråmetallic. Så vacker den är!!!!!! MVH Helgas man från västkusten. |
|
Mmmmmmmmmmmm. Denna såg jag på Bilsport Action Meet på Mantorp, och den var då GRäSLIG! Vart fan hittar man idén att tona allt glas grönt?! Nehe, bakläxa för den här grappen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.