|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenheter eller kommentarer av denna CD-ROM skiva? Länk | |
|
Jag undrar om det inte bara är ETK som de har gjort en snajsig cover till..? Fast ETK är ju inte så "hjälpsamt" som detta verkar vara... Tänk om det är ett genuint program, vad great! =) |
|
| Ingen ännu som vet något om denna "reparationshandbok"? | |
|
Det verkar vara Bmw TIS. Kanon program, går att köpa hos Tyska Bmwhandlare för ca 100€. ///Tobbe |
|
|
Låter som ETK&TIS bara. Men just detta ex ar gammalt, bara till 2001 års modeller. I synnerhet ETK men även TIS har uppdaterats en del under de de år som gått, även för lite äldre modeller. Enligt mig knappt vär de 7 pund den skulle kosta som minst då det brukar finns senare och mer kompletta samlingar för marginellt mer pengar. Mvh Björn |
|
|
Btw, någon som vet hur man "får tag på" TIS? Säljer BMW det officiellt? Kommer detta inlägg att raderas nu? Skulle inte förvåna mig! |
|
| Sök på internet ....! | |
|
Kan någon förklara vad ETK&TIS är för något program?! Tack! :) |
|
|
328i "Sök och du skall hitta..." =) ETK är kort och gott reservdelsdatabasen som BMW har, och TIS är en databas med servicebulletiner och sådant. Sen finns HTK som innefattar äldre bilar än -83, om jag inte tar helt fel. (I senaste versionen skedde det ju någon ändring...) |
|
| Betydligt mer matnyttigt och prisvärt sam en god förklaring om vad som menas - här: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.