|
|
|
|---|---|
| är det någon som vet hur man ställer hjul vinklarna på en E30 325 det är en 88... | |
|
Sök på gamla inlägg, har diskuterats en hel del om detta.. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
| men det är bara förklaringar när man har sänkt bilen men det har jag inte men ändå står det vänstra hjulet i en annna vinkel så det slits på insidan av däcket... | |
|
men det är bara förklaringar när man har sänkt bilen men det har jag inte men ändå står det vänstra hjulet i en annna vinkel så det slits på insidan av däcket... |
|
| Tjena! Jag har samma problem med min e30, ska byta länkarmsbussningarna, tycker att du ska göra det samma. Annars kan du göra ett test, kör fram, gå ut och titta hjulen, backa, gå ut och titta, står hjulen bättre så kan jag nästan garantera att det är bussningarna. Mvh D | |
|
det låter bra! |
|
|
det låter bra! |
|
|
Det enda du kan göra för att förändra vinklar i bakvgnen på en standard E30 är att byta til firska bussningar om de är dåliga. Blir det inte bra då är något krokigt. Kolla upp vad och byt denna del. Bakvagen på E30 saknar justeringsmöjligheter. /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.