|
|
|
|---|---|
|
Länk 88" 12500mil 4x elhissar. Svart skinn, sportstolar Svart inredning. Allt i väldigt fräscht skick. Enda som är defekt är att sidan av förarstolen så har brodyren gått upp lite samt i baksätet lite granna. Nya bromsar, samt nya slitdelar. 16" AZEV fälgar med 205/50 uniroyal rainsport -W däck. 4-5mm kvar runt om. Går kanon och inga missljud. Ny lack. Ny suflett 2004-06 Shortshift,styrservo,ABS. Sänkt med hårdare dämpare och nya m3-fjädrar. Kjolpaket ala rieger. Försökt att sätta dit så seriöst och stilrent som möjligt och endast vart positiv än så länge från andra. Ljudet som är med i bilen: Stereo som består av Kenwood W6527Y som huvudenhet, framsystem/mellanregister: 2x5.25" MDS Dynamic Limited, baksystem/koaxialer: 2x5.25" MDS Dynamic Limited bas, Pioneer TS-W1001DVC 10" slutsteg, DLS/Genesis p300x 5-channel Och allt drivs med slusteget. Och en hel del dyra kablar Så det enda trasiga på bilen är ju det som gått upp i skinner samt att det glappar från kuhlwasser-givaren (absolut inget problem med kylning eller så. eftersom jag själv upptäckt att det är glapp men inte orkat felsöka det än). Undersidan på bilen är i absolut toppskick, inte de minsta tydande på rost eller något som är på väg att gå sönder. Och den är 99% rostfri då jag inte hittat någon rost. Men någonstans kan det ju finnas, så 100% kan man ju inte säga. Alltid servad med jämna mellanrum. Import 03- Jag är enda ägaren sen den kom in och den ställdes inte på föräns i år -04. Så vad kan man ta för bilen ungefär? Är bara lite intresserad så man vet vad man kan värdera bilen tiill ungefär. Ska dock inte sälja iväg den. Inte än. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.