|
|
|
|---|---|
|
Får upp medelanden när jag vrider på nyckeln. först ett för kylvatten nivån och har kollat nivån men den är ok. vart sitter givaren???? det andra vet ja inte vad det betyder. det står betriebsanleight. Och vad i helvete betyder det????? har frågat runt men igen vet. tacksam för svar Jag drar hellre min BMW än kör en volvo | |
|
använd "sök inlägg" som finns högre upp på sidan så bör du hitta en hel del att läsa om. Välkommen till forumet förresten! "Betriebe...bla...bla..." betyder instruktionsboken. Här får du länk till "sök inlägg" Länk |
|
|
tack för tipset. men hittar ingen om vart givaren sitter. till saken hör att jag köpte bilen rasad. nån klåpare hade kört sönder toppen. Har spritt ny topp och hela motorn är renoverad men det ända som krånglar är givarn. den har kokat när toppen var trasig så ja bör väl byta den. Jag drar hellre min BMW än kör en volvo |
|
| Skall kolla i TIS, återkommer strax! | |
| Vad har du för årsmodell? | |
| Ser ut som att NIVÅ-kontakten sitter på vänster sida av kylaren framifrån sett. En bit ner, du borde se el kontakten nånstans där! | |
|
Givaren bör sitta på undersidan av expansionskärlet. Mackan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.