|
|
|
|---|---|
|
Jag kanske ska ta över en 325-89. Den är inte svenskreggad och tyska papper saknas kan man få tag i dom via nåt tyskt bilregister eller liknande. Nån som har en länk. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
enklast leta på en ny, eller be nuvarnade ägare fixa breifet.. Skulle avråda dig att köa den, om det inte är pris kring 1000 kr då förstås. |
|
Inga tyska papper? Förmodligen stulen bil. Mvh |
|
| Vad är det för bil? | |
| Hur missade jag 325 -89??? suck... stulen, visst serru, dags å sussa... | |
|
Polaren har köpt bilen i tyskland så den är inte stulen men han har haft den ståendes ett tag och där är en del att göra med den och givetvis har han slarvat bort papprena. Kanske enklast att sälja i delar? |
|
|
Förresten får jag bilen i utbyte mot lite jobb jag har gjort åt han så det kostar inte mig en spänn.men om man fixar till den och reggar(om man nu får fatt i papprena)vad får man för en sån? Har knappt kollat den men där är inte mycket rost och den går ju fint vet inte hur långt den har gått. |
|
Scheckheft |
Hej Angående borttappade registreringspapper: Länk Fråga dig om det är värt besväret. Kräver en hel del arbete + språkkunskaper. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.