|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni, som funnits här ett tag..är den vanligaste frågan som ställs? Ngt som jag tycker är vanligt är myten om mätarställningen vid tripp-"knappen". Har ni några andra förslag? | |
| turbo, dom återkommande frågorna hur man ska gå till väga för att överladda sin maskinist | |
Gemini__ |
Vilken olja som bör användas, är en återkommande fråga. |
| Hur mycket är min 525 E34 värd? | |
Deliq |
Vibrationer vid 90 - 100 km/h e32/e34, har jag sett hur många gånger som helst... M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
| Hur härliga, coola, snygga, snabba, underbara, flashiga, diskreta BMW är. Kanske inte alltid som en fråga men väl ett konstaterande. | |
|
Passar fälgarna från Exx på Exx... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
0-100 XXX vs bmw 540, 535 osv vilken är snabbast Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
| Vilket försäkringsbolag är billigast är också en klassiker... | |
|
Jag drog en xxx vid ett rödljus med min 316... Henrik"M" |
|
| När ska kamremmen bytas på min e46:a | |
|
"Vad betyder Betriebsenleitung?" Ju mer felaktig stavning desto bättre. "Hur får man använda dimljusen?" "XXX VS XXX, vem tar vem?" Det vanligaste svaret måste i alla fall vara: "Använd sökfunktionen"... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
HenrikM// Tråden handlade om frågor inte påståenden!:) ------ Länk Länk |
|
|
Grodan: Jag tackar för ditt påpekande & ber om ursäkt för mitt slarvigt förhastade inlägg.... "Drar jag en xxx med min 316?" skulle det naturligtvis stå. Henrik"M" |
|
|
Jesp, utan tvekan ett av de vanligaste svaren. Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
| BMW 540 versus Volvo T / Saab Aero. Världens kanske mest uttjatade ämne. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.