|
|
|
|---|---|
|
Lite bilder på farsans bil! Registrera er gärna på forumet och kommentera :) Bilderna: Länk Länk till forumet: Länk /Jocce | |
| Nice, men det är lite "purple fringing" som det heter på fotospråk va? | |
|
hehe...Purple, vad? Aldrig hört uttrycket, men e juh bara amatör än så länge oxo... /Jocce Forum för digitalfotoentusiaster: Länk |
|
| Nu ska ju inte jag som är ännu mer amatör komma med petitesser iof :) Det innebär att ljuskällor blir lila på nattfoton ungefär. | |
|
Ah, ok. Nja, det var nog ett problem man hade mer beroende på vilken film man använde när man plåtade analogt. Det lite lila i bilden här kommer från en blå(!) ljusskylt bakom bilen! Dock inte så farligt så det märks, men jag har inte kalibretat min skärm heller! /Jocce Forum för digitalfotoentusiaster: Länk |
|
|
Snygga bilder och snygg bil! Är den Kaschmirbeigemtallic? Jag har den färgen på min E34, den är ganska ovanlig. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fina bilder! Snygga fälgar också ;) |
|
|
ErikW: Jo, den heter Kasmir färgen, och den är ovanlig, men jag tycker den passar ordentligt bra, speciellt på Touringen! jonasjonas: Tackar! Fälgarna är väl sådär, skulle gärna ha större :) Vill ni se fler av mina bilder, kika gärna in min hemsida: Länk /Jocce Forum för digitalfotoentusiaster: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.