|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vart man får tag i sonax pro cleaner,har köpt rubbing,waxpolish och wax i samma serie på mekonomen men dom kan inte få fram cleanern? i övrigt den absolut bästa serien jag testat!!! testade på en matt och nergången solid svart lack med kanonresultat(Turtlemaskin inte den bästa amatörmaskinen men den fungerar...) Mvh Andreas | |
|
Lättast är nog att kontakta Cifab Länk som är general agent och fråga var du köper det i dina hemtrakter ( samt passa på att berätta för dom att deras ÅF, Mekonomen, påstår sig inte kunna skaffa fram ProCleaner vilket torde rendera i ett samtal från Cifab till Mekonomen....) Lycka till!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Autoexperten brukar också föra Sonax professional-serien. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
ok. man får tacka så mycket för svaren... man tycker ju att mekonomen borde få fram cleanern om dom får fram alllt annat i serien...men dom påstår sig inte hitta den... Mvh Andreas |
|
|
Det handlar isf bara om viljan, jag fick hela Proffesional serien hos Mekonomen på ett kick. FP |
|
| Jo Mekonomen tar visst hem proffs cleaner | |
|
Även jag har fått pro cleanern från mekonomen. Dock har dom det gånger jag köpt haft lite svårt att få fram den i kataloger mm. Gäller att man ligger på lite och vet vad man ska ha! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Har man beställningsnumret till hands så är det inga problem för Mekonomen att hitta produkterna i sina rullar. Koderna man behöver finns här: Länk |
|
|
Man tackar så mycket,ska prova med det... Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.