|
|
|
|---|---|
|
Finns det nån som vet om m5 an i partille som kostar 249000:- jag behöver hjälp omgående så att jag kan köpa den eller låta bli tack på förhand | |
|
Länk? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| det finns på bytbil.com 2001 m5 9100mil | |
|
Den firman verkar inte direkt seriös, utan ngn som reggat en namn, fskatt o moms för att tjäna några extra slantar. En bilen är fotad på macdonalds, andra bilen står i trollhättan och är ej hans, den tredje bmw tror jag ngn här äger...aaa...m5an vette fans vem den är. Kolla om det ingår garanti, och inte bara är ngn annonsering utav privatägda bilar osv. Bilen ser dock fin ut på bild...men undrar lite över hur en handlare kan göra bort sig, och skriva...MÅSTE BORT...?? |
|
| Varning. Bilen har enligt koll mot BMW Tyskland gått över 10500 mil redan i december 2002. Fin och fräsch är den, men miltalet stämmer inte. | |
Agge |
erc: Oj, bra att jag inte köpte den bilen då. Var i kontakt med säljaren förut, fast jag fick inte den mellanskillnaden jag ville ha. Det brukar ju heta "man får det man betalar för". Har du kollat upp bilen i Tyskland eller hur fick du fram den infon? Visste att det var något skumt med den bilen. Mvh //Agge |
| Helt enkelt en ordinär koll på när bilen varit inne på garantiåtaganden. Tre utfördes, det sista i Tyskland i december 2002 vid lite drygt 10500 mil. Antingen gör man detta mot BMW Tyskland, eller mot svensk ÅF. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.