|
|
|
|---|---|
|
Sitter i bilen och cruisar på landsvägarna och ser för första gången en röd E38, alltså ingen vanlig röd utan RIKTIGT röd typ Ferrariröd. det måste väl vara en individual? Sådana ser man inte varje dag :) Men den vart snygg som attan!! Mvh Dragolito | |
| Har figurerat bilder på en sådan här på forumet,,med en lika röd o svart inredning om jag inte har fel för mig......Men snygg,,,,,,det vete fasen om den var | |
|
Måste ha varit en Imolaröd Länk Ganska läcker. /Lazze Länk |
|
|
Läcker är bara förnamnet! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
E38 gör sig riktigt bra i rött! Så även E60. Om jag skulle beställa en ny E60 utan att tänka på priset så skulle en röd-individuallack vara ett självklart val. Har tröttnat på alla silvriga/gråa E60´s. Om jag skulle köpa beg E38 så skulle jag inte tveka på en röd om det dök upp! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
JA, rött är snyggt. Min favorit är Royalröd ->Länk 750! /Lazze Länk |
|
| Märkligt hur en modell kan passa så bra i rött!?! | |
|
Lazze: Den vart inte en imolaröd eller royalröd. Denna vart nåt helt otroligt! Alltså ni förstår vad jag menar med Ferrariröd?...precis så vart den!! MYCKET LÄCKER! och VÄLDIGT ovanlig. Mvh Dragolito |
|
| Såg en orangeröd 750 E38 med lackade fälgar i samma färg till salu i senaste motorbörsen. Snygg? Nej! | |
|
Imolarot och royal var riktigt läckert på e38! Imola är ju iofs lite av en favoritfärg. Jag har också sett en orangeröd (japanröd?) e38, den var INTE grann däremot :( helt fel färg på en 7a. __ Bilen: Länk |
|
|
Imolaröd II är inte en snygg färg i mitt tycke den har gått över gränsen till att bli mörkröd och då är det inte snyggt längre fortfarande annorlunda men Brillantröd/Japanröd/Hellrot dom har en helt annan klass på sig finns en -95:as 750 med färganpassade Schnitzerfälgar, Schnitzerkjolar nerlackade US-bagagelucka i Sverige den har jag inte sett i verkligheten men på annons i Bilsport lite för mycket rött i det utförandet men går att få till så den blir mycket läcker kanske det var den du såg Dragolito? Mvh Stephan |
|
|
Schitzer 750:n som Stephan skriver om rullar ibland i mina hemtrakter jag tycker den är klockren! Även inredningen går i rött/svart skinn och fälgarna är som sagt också röda. Jag har sett att den varit till salu ett tag men jag vet inte om den har blivit såld. BMW CS #5139 |
|
|
den har varit i motorbörsen mm. i minst ett halvår till fett överpris Zaharald |
|
| Vet att det finns en knallröd 740d med vitt skinn i detta land.....inte direkt diskret........kan jag lova.... | |
| Finns en knallröd 740 E38 i Åkersberga. Väldig fräsch. | |
|
någon som har en bild på en röd E60 då? |
|
|
På begäran Länk /janne |
|
|
Jan, det där ser nästan ut som en E65 ;-) En Indianapolis-röd(?) M5:a, Länk |
|
|
Sorry , tog för givet att vi pratade 7-serie . /Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.