|
|
|
|---|---|
|
Jag har lånat en bil med Laserline-larm och hon visste inte om de funka men jag hittade glappet i kontrollen men nu vet jag inte hur man larmar av....behöver hjälp snarast!!! E30....behöver jag säga mer? | |
|
Det är väl bara en dosa med två knappar? Den räfflade larmar på/av och den blanka e panikknapp. Mvh David Bilen: Länk |
|
|
Reagerar den inte på fjärren ,knappen i mitten? Om inte, åker du på att koda in alla fjärrar samt den där nödnyckeln. Har för mig att det är svitsch nr 3 som du vippar om när kodningen göres. Lampan blinkar , du trycker på mittknappen ,lampan kvitterar, du tar nästa fjärr och gör om proceduren. När du är klar ,svitschar du tillbaka 3an. Har bruksanvisningen i garaget men har "tagit en öl" så jag kan inte köra dit och hämta den. Hör av dej om du inte får till larmet. /Mats |
|
|
Det var bara vilken som larmar av/på som jag ville veta... Så nu hoppas jag att jag slipper larma av/på en annan BMW här på gården..;) Ps.Om han som bor i Lysekil o har en 7-serie läser detta;ledsen att jag starta ditt larm...Ds. E30....behöver jag säga mer? |
|
|
Anlima,tackar men jag tror de löste sig...har inte testat än men ifall de går åt h-vete så hör jag av mig..;) E30....behöver jag säga mer? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.