|
|
|
|---|---|
|
Jag som trodde nån redan skulle ha startat denna tråd... får väl bli jag då... Här är den: Länk Är inte priset rätt så billigt? visst skriver han anledningen men det känns som att det är skumt... nån som vet något konkret??? ---- Min Bimmer: Länk | |
|
Den där har jag sett i Gävle flera gånger och den har stått parkerad på samma ställe (samma ägare?) i minst ett par år. Det var en man i 35(?) årsåldern som hade den och området där den stod parkerad ibland var fint. Jag har inte granskat bilen på nära håll, men lustigt nog har jag aödrig sett den smutsig. Jag rekommenderar starkt att åka och kolla på den! |
|
cane |
Tror att färgen kan dra ner priset, dakargul är i mitt tycke en modefärg som inte känns så fräsch längre.... man tror att den är äldre än 98 när man ser den pga färgen... Länk |
|
ATCO: Jo, antagligen är den stulen av en lamauppfödare i Tibet som importerade den ifrån tyskland, självklart med skruvad mätare egentligen har den gått 110 000 mil som kurirbil. Varför denna eviga misstänksamhet, säljaren berättar varför han säljer den billigt, det är lätt att kolla upp hur länge den nuvarande ägaren har ägt bilen. Istället för att undra vad som är skumt här på forumet så kanske du ska ta och ringa säljaren och prata med honom och bilda dig en uppfattning om både honom och bilen. Om dusedan är intreserad av att köpa den så kan det vara läge att kolla upp mätarställning mm. Om du inte är spekulant på bilen..... Varför bekymra sig? M3 E36 är stendöd på marknaden så vill man bli av med bilen någorlunda snabbt får man lägga sig väldigt lågt i pris. |
|
|
Stendöd är nog rätt ord, jag tycker det svämmar över av dom!!! Tillgång o efterfrågan va de va ?? Annat e de me M3 E30 !!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.